
- Potenciális ügyfelek megkérdezése, felkutatása
- Meglévő ügyfelek megkérdezése
- Teljes körű piacelemzés, versenytárselemzés
- Kommunikációs csatornák elemzése, szakmai audit. ***ÚJ! Facebook audit***
Amikor információt szeretnénk a piacról, nem feltétlenül a magasabb költséget jelentő úgynevezett elsődleges kutatással szerezhetünk adatokat. Sok esetben már valaki más megtette helyettünk, vagy a saját rendszereinkből is kinyerhető mindez. Az internetes létezés időszakában számtalan lehetőségünk van, hogy megnézzük, mit tesz a versenytárs, hogyan működik a piacunk, mi vezérli az ügyfeleink döntéseit. Nagyon szeretünk ilyen módon belemélyedni egy-egy témába, iparágba. Előnyünk ugyanakkor, hogy nem vagyunk bennfentesek a területen, így olyasmit is észreveszünk, ami fölött a szakember már elsiklana. Ha ilyen feladatot szán nekünk, akkor leginkább a célt, a szükséges információt kell meghatároznia, amit szeretne elérni, megszerezni. A többit már ránk bízhatja. Akár csak bizonyos piaci szereplőket, például a konkurenciát szeretné feltérképezni, akár komplett képet szeretne kapni, számíthat ránk.