Megoldásaink

Hírlevél

* kötelező megadni
Adatkezelési hozzájárulás

Tudástár

Tudástár

Szakmai partnereink

Szakmai partnereink

Képzés és motiválás

Mikor van ránk szüksége?

Amikor

  • fejleszteni kell azoknak a kollégáknak a tudását és képességeit, akik folyamatos kapcsolatban vannak az ügyfelekkel
  • növelnie kell értékesítői csapatának teljesítményét
  • ügyfélszolgálaton dolgozó kollégáit szeretné bevonni aktív értékesítésbe
  • szeretné megállítani az elvándorlást az ügyfélszolgálaton vagy az értékesítői csapatban
  • új munkatársakat vesz fel
  • egy kollégát előléptet vezetővé, de még nincs vezetői rutinja
  • új csatornákon (közösségi oldalak, üzleti chat) is kereshetik a meglévő vagy reménybeli ügyfelek

Konkrétan ezekben a feladatokban számíthat a segítségünkre

  • értékesítők és ügyfélszolgálati munkatársak kiválasztása
  • a kollégák speciális feladatokra való felkészítése
  • csoportvezetői felkészítés
  • coaching, támogatás munka közben
  • értékesítői alapkészség és ügyfélszolgálati szemléletmód elsajátítása
  • ösztönző és ellenőrző rendszerek kidolgozásában tanácsadás, támogatás
     

Igen, mindenki ismer valakit, aki ismer valakit, aki ugyanezt csinálja. Vagy mégsem?

Aki ránk bízza ezeket a feladatokat, az

  • Nem kap "dobozos" tréninget. Minden feladat, példa épp arról szól, amivel a munkatársainak dolgozniuk kell. Nem töltjük az időt feleslegesen olyan készségek fejlesztésével, amelyek láthatóan rendben vannak már.
  • Gyakorlati segítséget kap, amit érteni fog és azonnal alkalmazni tud. Legyen szó képzésről, kiválasztásról, motivációs rendszer kialakításáról.
  • A saját, jól bevált gyakorlatunkat adjuk át a munkatársainak. Épp úgy, mintha a saját kollégáinkat képeznénk.
  • A programunk végén egy olyan tudástárat, "kézikönyvet", telefonos tréningek esetén bővített beszélgetési forgatókönyvet kap, ami az éles napi munkában használható lesz.


Fontos! Amikor ajánlatot szeretne kapni tőlünk, lesznek kérdéseink. Ezek többségére könnyen választ tud adni. Ahhoz, hogy optimális javaslatot adjunk, mégis mindössze egyetlen fontos kérdésre kell összpontosítania: Mit szeretne elérni a segítségünkkel? A hogyan-ra mi megadjuk a választ ajánlatunkban. 

Hívjon vagy írjon nekünk, ahogyan Önnek kényelmesebb!

Facebook

Híreink

A hashtag egyre inkább elterjed a közösségi oldalakon. Feltűnik magán és céges felhasználóknál. De pontosan mire jó és egy vállalkozás hogyan használhatja azt legjobban marketing tevékenysége során? Az ebben a témában megjelent írásokhoz képest blogbejegyzésünk

A marketing nem a termékről, hanem egy vágyott történetről szól.

Új blogbejegyzésünk egyfajta marketing szakmai vízió, amely

Kutatások azt mutatják, hogy azoknál a cégeknél, ahol történik komolyabb probléma, de azt ügyesen és gyorsan meg tudják oldani, lojálisabbak az ügyfelek, mint azoknál a vállalatoknál, ahol nem fordul elő ilyen helyzet.

 

Friss a hír, hogy ismét nyitva lehetnek az üzletek vasárnap alkalmazottal is. Ha érintett bolttulajdonosként és eldöntötte, hogy újra kinyit majd ebben az időszakban, készüljön fel rá alaposan. Hogy miért?

 

A tavalyi sikerre való tekintettel idén is megrendezésre kerülnek online kommunikációs képzéseink a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara és az Enterprise Europe Network szegedi irodájának közreműködésével.


Kontakia blog

Kontaktia blog

Karrier

Karrier