Megoldásaink

Hírlevél

* kötelező megadni
Adatkezelési hozzájárulás

Tudástár

Tudástár

Szakmai partnereink

Szakmai partnereink

Ügyfélkapcsolati szoftver

• Tudja még követni, hogy kivel mikor mit beszélt meg?

• Előfordult, hogy elfelejtette, mikor kell visszahívnia valakit?

• Az értékesítők munkáját maximálisan képes átlátni és ellenőrizni?

• Ügyfélszolgálatot, vevőszolgálatot, diszpécser szolgálatot, help desk-et kell működtetnie?

• Szeretné, ha egyetlen telefonhívás se maradna megválaszolatlan?

Ha ezt olvassa, akkor eljött az az idő a vállalkozásában, amikor már nem lesz elég a hagyományos, kézi, papír alapú ügykezelés vagy az excel táblázat ahhoz, hogy kézben tartsa ügyfélkapcsolatait.

Használja a mi rendszerünket!

Saját fejlesztésű szoftverünket adjuk Önnek, amelyet az évek alatt összegyűjtött tapasztalatok és funkció alapján fejlesztettünk ki.


Mi mindent tud megoldani vele?

  • Készíthet bejelentkező szöveget és akár olyan menürendszert is, amivel az ügyfelei egyedi azonosítóval gyorsan eljuthatnak ahhoz a kollégához, aki segíteni tud.
  • Ha épp nem tudják felvenni a telefont, a hívó hagyhat üzenetet, kérhet visszahívást egy gomb megnyomásával. Ezeket a nem fogadott hívásokat a rendszer kijelzi és feladatként kiosztja, így könnyen és gyorsan vissza tudják hívni az ügyfelet.
  • A telefonbeszélgetéseket egyedi azonosítóval ellátott hangfájlokban rögzíti, ezért azok könnyen visszakereshetőek. Panaszkezeléshez, tanuláshoz vagy adat javításához is használni tudja.
  • Valamennyi hívásadat rögzül, azaz bármikor meg tudja keresni, ki és mikor, mit beszélt az ügyféllel, vissza kell-e hívni vagy mi a teendő.
  • Az adatokból statisztikákat is készíthet egy rendkívül könnyen használható, felhasználóbarát felületen. Így ellenőrizhet, elemezhet és tervezni is tud ügyfélkapcsolatainak fejlesztéséhez.
  • A hívások rögzítésének köszönhetően helyettesítés esetén sem lesz fennakadás, mert a helyettesítő kolléga látni fogja, mi történt addig az ügyféllel és ki tudja szolgálni őt.
  • Ha sok információ, adat képződik, azt is tárolni tudja egyetlen rendszerben. De ha már van CRM rendszere, azt is össze tudja kapcsolni ezzel a programmal, így a konkrét telefonos ügyfélkezelésnél is használni tudja a korábbi információkat, azok nem vesznek el.
  • Kérdőíveket készíthet a programban, a válaszokat pedig ki tudja emelni excel vagy más adatelemző rendszerbe.

És ez még csak egy rövid ízelítő volt...

Amikor ilyen megoldások között nézelődik, akkor jellemzően kap egy prospektust, egy prezentációt. Esetleg egy demo verziót szűkített funkciókkal.

Ezzel szemben amit tőlünk kap

- Választási lehetőséget. Ön döntheti el, hogy Önnél telepítsünk le mindent, vagy virtuális módon használja a rendszert.

- Hazai fejlesztő csapatot, akik elérhetőek, rugalmasak és teljes alapossággal ismerik a programot, nem pusztán megtanultak egy dobozos terméket.

- 30 napos tesztidőszakot, amikor a program Önnél működik, kipróbálhatja, használhatja, beállíthatja a segítségünkkel. Így nem vesz zsákbamacskát.

- Érdemi segítséget olyan szakemberektől, akik saját maguk használják ezt a rendszert és sok éves jártasságot szereztek kimenő és bejövő hívások kezelésében egyaránt.

- Olyan szakmai segítséget, ami túlmutat a szoftvertámogatáson. Segíteni tudunk abban, hogyan érdemes felépítenie a menürendszert, vagy akár abban, hogyan optimalizálja a munkatársak időbeosztását, sőt akár tréninget is biztosítunk az ügyfélszolgálati és az értékesítő kollégáknak.

Fontos! Ahhoz, hogy tudjuk, pontosan mit szeretne és az milyen beállításokat igényel, szükségünk lesz egy személyes találkozóra. Ajánlatunk mindezektől függ, ezért a találkozót követően tudunk ajánlatot adni Önnek.

Eldöntötte, hogy érdekli ez a megoldás? Kérjen személyes találkozót és prezentációt most!

 

Facebook

Híreink

A hashtag egyre inkább elterjed a közösségi oldalakon. Feltűnik magán és céges felhasználóknál. De pontosan mire jó és egy vállalkozás hogyan használhatja azt legjobban marketing tevékenysége során? Az ebben a témában megjelent írásokhoz képest blogbejegyzésünk

A marketing nem a termékről, hanem egy vágyott történetről szól.

Új blogbejegyzésünk egyfajta marketing szakmai vízió, amely

Kutatások azt mutatják, hogy azoknál a cégeknél, ahol történik komolyabb probléma, de azt ügyesen és gyorsan meg tudják oldani, lojálisabbak az ügyfelek, mint azoknál a vállalatoknál, ahol nem fordul elő ilyen helyzet.

 

Friss a hír, hogy ismét nyitva lehetnek az üzletek vasárnap alkalmazottal is. Ha érintett bolttulajdonosként és eldöntötte, hogy újra kinyit majd ebben az időszakban, készüljön fel rá alaposan. Hogy miért?

 

A tavalyi sikerre való tekintettel idén is megrendezésre kerülnek online kommunikációs képzéseink a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara és az Enterprise Europe Network szegedi irodájának közreműködésével.


Kontakia blog

Kontaktia blog

Karrier

Karrier