Megoldásaink

Hírlevél

* indicates required
Adatkezelési hozzájárulás

Tudástár

Tudástár

Szakmai partnereink

Szakmai partnereink

Rólunk

              

Üdvözlöm!

Örülök, hogy ránk talált.

Pataki Andrea vagyok, a Kontaktia tulajdonosa,

ügyvezetője és szakmai vezetője.

 

Egy kisvállalkozást leginkább a cégvezetővel szokás azonosítani. Ez ellen én sem tiltakozom. Ezért röviden bemutatkozom.

De előbb elmesélem, miért Kontaktia a cég neve. Magam is tanítom, hogy a cégnév, különösen, ha márkanév is lesz, maximálisan meg kell, hogy feleljen annak a célnak, amit a vállalkozás szeretne elérni. Ráadásul legyen könnyen érthető akár telefonban is.

Mi a célunk? Megbízóinknak abban szeretnénk segíteni, hogy az ügyfeleikkel vagy lehetséges ügyfeleikkel optimálisan teremtsenek kapcsolatot és ezt a kommunikációt magas színvonalon tudják folytatni is. Munkánk középpontjában tehát a „kapcsolat” szó szerepelt. Ennek a kifejezésnek számos nyelvben hasonló a fordítása: Contact, Kontakt, contatto. Innen azonban még több napos ötletelés vezetett ahhoz, hogy Kontaktia legyen a végső elnevezés. Ezzel azt szeretnénk sugallni partnereinknek, hogy ha velünk dolgoznak, akkor „Kapcsolatországba” lépnek be. Ahol minden arról szól, hogy az ügyfélkapcsolati céljait megvalósítsuk. Erre épülnek mindazok a szolgáltatások és programok is, amelyeket ezen az oldalon is megtalál. De erről szól szakmai blogunk, ilyen témában készítünk tudásanyagot, szervezünk rendezvényeket vagy adunk elő mások rendezvényein.

Mivel személy szerint én garantálom Önnek, hogy ügyfélkapcsolati és ügyfél-kommunikációs igényeire megfelelő megoldást találjunk, néhány mondatban bemutatkozom.

A humán és a reál gondolkodásmód kettőssége gyerekkorom óta elkísért. (Majdnem zongoraművész lettem, aztán majdnem biológus.) Ez az az áldás, ami segít abban, hogy megismerjem az ügyfelek gondolkodásmódját, motivációját és összehozzam azokat a racionális célokkal. 

Első diplomám szociológus és történelem tanár. Azonban már az egyetem utolsó éveiben ismét a piaci folyamatokra terelődött a figyelmem, piackutatási projektekben vettem részt. Innen már csak egy ugrás volt, hogy szélesebb kitekintéssel elkezdjem marketinges pályafutásomat. 1996 őszétől egy Telekom leányvállalatnál lépdeltem a szamárlétrán, míg az utolsó két évben marketing és értékesítési igazgatóként voltam felelős 70 ezer ügyfélért, 120 milliós marketing büdzséért és többmilliárdos árbevételért. Időközben tovább erősítettem gazdasági tudásomat, gazdálkodási szakon közgazdász diplomát kaptam. A cég sikerei ellenére, márkastratégiai okok miatt a Telekom úgy döntött, hogy integrálja a leányvállalatot. A budapesti állásajánlat elfogadása helyett a saját cég megalapítása mellett döntöttem. Mindez 2007 végén történt. Így indulhatott el a Kontaktia 2008 első hónapjaiban.

Azóta jelentős projektek állnak mögöttünk. A kutatásoknál szociológiai tudásomat, a direkt marketing kampányoknál, valamint a külsős marketinges feladatoknál marketing és értékesítési tapasztalatomat, a képzési, tanácsadási és motivációs projekteknél pedig ügyfélszolgálati, értékesítői és pedagógiai hátteremet, előadói és oktatói jártasságomat tudtam hasznosítani.

Hogy mit szeretek a munkámban? Leginkább két pontot:


A „kaméleon-üzemmódot”. Bele kell helyezkednem a megbízó fejébe, megérteni, mit szeretne, elsajátítani a stílusát, gondolkodni az ő céljaival és mindezt átültetni az ügyfeleivel való kommunikációba.

A felelősséget. Tudom, hogy a legrázósabb terep az, amikor egy cég megjelenését, kommunikációját szervezi és intézi valaki. Évek munkája összedőlhet egy rosszul elhelyezett kép, egy félreérthető mondat miatt. De épp az benne a kihívás! Muszáj jól csinálni, nincs más választásom.

Ha azon túl, hogy szüksége van valamelyik szolgáltatásunkra, szimpatikusnak találja mindazt, amit képviselünk, akkor minden feltétel adott arra, hogy megkezdhessük a közös munkát.

Kattintson a Kapcsolat menüpontra és keressen meg elérhetőségeinken.

Üdvözlettel:

Pataki Andrea

ügyvezető

Facebook

Híreink

Nem kis kihívás egy könyvet jól megírni. De talán még nagyobb feladat hatékonyan eljuttatni azt a célközönséghez.

Nem kis kihívás egy könyvet jól megírni. De talán még nagyobb feladat hatékonyan eljuttatni azt a célközönséghez.

Nem vagy elégedett az ügyfeleid számával vagy a vásárlási gyakoriságukkal? Lepontozták a Facebook oldaladon a cégedet? Vagy egyszerűen csak szeretnél még új lehetőségeket megismerni, hogyan növelheted az elégedettséget? Válaszolj a kérdésekre és nyerd meg a tudásunkat egy teljes hónapra!

Nem egyszer halljuk: Igen, fontos a jó kommunikáció az üzleti életben, de nem mérhető, mennyi hasznot hozhat például egy képzett és motivált munkatárs.

Többször hallottuk már úgy kezdeni egy kisvállalati marketing szakember előadását, hogy "a marketing nem egyenlő a reklámmal". Nyilván, van alapja, hogy ennek a mondatnak még mindig el kell hangoznia.

Kontakia blog

Kontaktia blog

Karrier

Karrier