Megoldásaink

Hírlevél

* kötelező megadni
Adatkezelési hozzájárulás

Tudástár

Tudástár

Szakmai partnereink

Szakmai partnereink

Referenciák

Dolgoztunk már sokféle területen, de legfőképp 

  • Telekommunikáció, informatika
  • Piackutatás
  • Média és kommunikáció
  • Egészségügy
  • Csomagolóipar
  • Turizmus
  • Energiaszolgáltatás
  • Oktatás
  • Pénzügyi szféra

Különösen a speciális tudást igénylő feladatokban és a B2B (üzleti, vállalati, intézményi) ügyfélkörre történő kommunikációban vagyunk erősek.

Marketing tanácsadás és külsős marketinges feladatok

  • Egészségügyi magánszolgáltató éves marketingterve, piackutatás alapján. Marketingterv kivitelezése, új honlap SEO szövegírás, online marketing, Facebook oldal működtetése, éves hirdetési keret kezelése, hirdetések menedzselése
  • Csomagolóanyagok gyártásával-forgalmazásával és gépek értékesítésével-bérbeadásával foglalkozó középvállalat teljes marketingtevékenységének ellátása.
  • Informatikai vállalkozás számára marketing tanácsadás
  • Speciális üzleti szolgáltatást nyújtó társaság éves marketingterve, értékesítési és marketing tanácsadás, támogatás
  • Informatikai középvállalat részére teljes marketingkommunikációs kampány kidolgozása és működtetése a telemarketingen keresztül a közösségi kommunikáción át a webchat-ig, valamint honlap frissítés és sajtókommunikáció.
  • Oktatással foglalkozó alapítvány számára marketing stratégia kidolgozása és végrehajtása, komplett marketingkommunikációs feladatok ellátásáa, kapcsolódóan direkt marketing kampány működtetése a potenciális támogatók elérése érdekében.

Képzés és motiválás 

  • Energiaszolgáltató nagyvállalat saját értékesítői csapatának kialakításában, felkészítésében és szakmai támogatásában gyakorlati részvétel és tanácsadás
  • Reklámstúdió saját ügyfélkapcsolati munkatársainak felkészítése telefonos és e-mailes kommunikáció területén. Webshop kiszolgáláshoz kapcsolódó tréning.

Ügyfélkapcsolati szoftver

  • Saját tevékenységünkhöz, direkt marketing, piackutatás és ügyfélszolgálat feladatok ellátásához használt megoldás.
  • Takarékszövetkezet ügyfélszolgálata
  • Egészségügyi szolgáltató ügyfél- és partnerkapcsolatainak kezelése
  • Hitelintézet ügyfélkapcsolati feladatainak megoldása

Piackutatás és piacszerzés

  • adatbázisépítés-frissítés

    • Informatikai szaklapnál tulajdonos váltás miatt a korábbi, nem frissített adatbázist kellett rendbe hozni.
    • Svéd székhelyű világcég magyarországi leányvállalata részére üzleti ügyfélkörben adategyeztetés,  telemarketing (katalógus iránt érdeklődés felkeltés).
    • A Tisza-tónál található panzió részére telemarketing kampányt végeztünk.
    • Angliai konferencia szervező megbízónk számára valamennyi európai nyelven kellett adatbázist frissítenünk és bővítenünk, amely során felsővezetőket kerestünk meg

 

  • piackutatás

    • K+F projektekben, kutatásokban együttműködés a Szegedi Tudományegyetemmel
    • Vezető hazai piackutató céggel együttműködés online üzleti panel toborzásban, lakossági megkérdezés
    • Idegenforgalmi helyszínhez kapcsolódó önkormányzati stratégiai terv marketingkutatása: CATI megkérdezés, kutatási elemzés
    • Informatikai vállalkozás részére pályázati forrásokhoz kapcsolódó keresletkutatás CATI megkérdezéssel
    • Az egyik legjelentősebb hazai lízing szolgáltató: elégedettségi vizsgálat és keresletkutatás
    • Turisztikai vállalat részére lakossági megkérdezések lebonyolítása
    • Informatikai vállalkozás részére GOP és ROP (EUGA) pályázathoz kereslet feltárása, igénygyűjtés

 

  • értékesítés-támogatás, telemarketing

    • Energiaszolgáltató nagyvállalat kereskedelmi ajánlatának értékesítése, kapcsolódó back office feladatokkal
    • Speciális üzleti szolgáltatás értékesítéséhez közép-TOP kategóriájú vállalati körben telemarketing, e-dm és utánkövetés, időpont egyeztetés a megbízó számára
    • A hazai piacvezető távközlési szolgáltató hivatalos partnereként televízió, net- és hangszolgáltatások értékesítése lakossági ügyfélkörben
    • Alközponti rendszerek telepítésével, bérbe adásával foglalkozó vállalkozás számára e-mail utánkövetés, illetve telemarketing kampány: hideghívás, érdeklődésgenerálás, adatbázis építés, mail utánkövetés
    • Élelmiszeripari vállalatok számára  vállalatirányítási rendszert fejlesztő vállalkozás partnereként értékesítés támogatása, adatbázis építés, direktkampány
    • Egészségügyi intézmények integrált irányítási rendszerét fejlesztő informatikai vállalkozás részére keresletkutatás és telemarketing
    • Jelentős piaci erővel rendelkező biztosító befektetési termékéhez telemarketing, üzletkötők számára személyes találkozók szervezése
    • Pénzügyi-üzletviteli tanácsadó és szolgáltató részvénytársaság számára tagság értékesítése, rendezvényre történő regisztrálás
    • Dél-Magyarországi napilap partnereként a korábbi ügyfelek számára féléves és éves ajánlat értékesítése
    • Szervizszolgáltatás partnerhálózat telemarketing: megbízónk többek között szervizszolgáltatást kínál, partnereken keresztül. A partnerek felkutatása, telemarketing tevékenység volt a feladatunk
    • A Magyar Turizmus Kártyához kapcsolódó online és nyomtatott kiadványok promóciós és telefonos kampányának lebonyolítása szálláshelyek körében, hirdetési felületek értékesítésével egybekötve
    • Kereskedelmi és Iparkamara részére dm kampány: telemarketing és e-dm, telefonos utánkövetéssel, szolgáltatások értékesítéséhez érdeklődés generálás

 

  • teljes ügyfélszolgálati (kimenő-és bejövő) feladatok ellátása

    • Energiaszolgáltató nagyvállalat számára üzleti infovonal működtetése: kereskedelmi ajánlatról tájékoztatás, ügyintézés teljes back office feladattal
    • Energiaszolgáltató nagyvállalat számára ügyfélmegtartó programhoz kapcsolód outbound és inbound telemarketing, kapcsolódó back office feladatokkal
    • Promócióhoz kapcsolódó ügyfélszolgálat Dél-Magyarországi lapkiadó vállalat számára: tájékoztatás és befogadó értékesítés
    • A 2. és 3. Szegedi Direktmarketing Szakmai Fórum információs vonalának működtetése
    • Webáruházzal is rendelkező élelmiszer-vegyiáru nagykereskedő vállalkozás teljes ügyfél kommunikációjának működtetése: információnyújtás, rendelésfelvétel, illetékeshez irányítás. Kommunikációs csatornák: telefon, e-mail, webchat

Facebook

Híreink

A hashtag egyre inkább elterjed a közösségi oldalakon. Feltűnik magán és céges felhasználóknál. De pontosan mire jó és egy vállalkozás hogyan használhatja azt legjobban marketing tevékenysége során? Az ebben a témában megjelent írásokhoz képest blogbejegyzésünk

A marketing nem a termékről, hanem egy vágyott történetről szól.

Új blogbejegyzésünk egyfajta marketing szakmai vízió, amely

Kutatások azt mutatják, hogy azoknál a cégeknél, ahol történik komolyabb probléma, de azt ügyesen és gyorsan meg tudják oldani, lojálisabbak az ügyfelek, mint azoknál a vállalatoknál, ahol nem fordul elő ilyen helyzet.

 

Friss a hír, hogy ismét nyitva lehetnek az üzletek vasárnap alkalmazottal is. Ha érintett bolttulajdonosként és eldöntötte, hogy újra kinyit majd ebben az időszakban, készüljön fel rá alaposan. Hogy miért?

 

A tavalyi sikerre való tekintettel idén is megrendezésre kerülnek online kommunikációs képzéseink a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara és az Enterprise Europe Network szegedi irodájának közreműködésével.


Kontakia blog

Kontaktia blog

Karrier

Karrier