Sorry, these are only in Hungarian
Contact Center tagozatot indított a DMSZ
Marketinginfo.hu - 2011-09-23 15:28
DM
A Direkt Marketing Szövetség 9 alapító taggal Contact Center tagozatot
hozott létre, hogy hatékonyabban képviselje az ágazat érdekeit.
http://www.marketinginfo.hu/hirek/article.php?id=21591
DMSZ: Contact Center tagozatot indított a DMSZ
Országos |
2011-09-22 | DMSZ
A Direkt Marketing Szövetség 9 alapító taggal Contact Center tagozatot hozott létre, hogy még hatékonyabban képviselje az ágazat érdekeit.
http://www.news4business.hu/kozlemenyek/press_release.php?id=13314
Klasszikus csatornákon folyik a szálláshelyek marketingje
Marketinginfo.hu - 2011-06-29 09:10
DM
A Kontaktia felmérése szerint a vendéglátók elsősorban a személyes és az e-mail-en keresztüli kommunikációval élnek.
A Kontaktia Kft. 2011 májusában saját -1.200-as mintán alapuló- reprezentatív kutatásában vizsgálta a magyarországi szálláshelyek marketing kommunikációs tevékenységét.
http://www.marketinginfo.hu/hirek/article.php?id=20593
DMSZ: 3 év után is visszakövethetjük, hogy mit vacsorázott a vendég
Budapest | 2011-06-08 | DMSZ
Piaci tendenciák, hazai vállalkozások kommunikációja, valamint DM eszközök mutatkoztak be a turisztikai szakmának.
A
magyar lakosság 2011-ben várhatóan 146,9 milliárd forintot fog belföldi
utazásra fordítani a májusi-szeptemberi időszakban, ami közel 22%-kal
magasabb összeg, mint ami a 2010-es tervekben szerepelt. Június 2-án a
Turizmus és direkt kommunikáció konferencián többek között ezeket a
piaci adatokat ismertette a Magyar Turizmus Zrt.
http://www.news4business.hu/kozlemenyek/press_release.php?id=12460
Direkt kommunikáció a turizmusban
Szerző: tradeeditor | Dátum: 2011. 06. 08. 1:40
A
Direkt Marketing Szövetség legújabb iparág-specifikus rendezvényén a
turisztikai iparban dolgozó szakemberek megtudhatták, hogy a magyar
fogyasztók többsége főleg szállodában (37%) és apartmanban (34%) száll
meg, 84 % a neten tájékozódik, 42% ismerősök ajánlása alapján, 34%
utazási katalógusából, 20 % útikönyvek segítségével, 15 % újságból,
magazinból. A nyári belföldi utazások...