Solutions

Knowledge

Tudástár

Partners

Szakmai partnereink

Press

Sorry, these are only in Hungarian

 

Contact Center tagozatot indított a DMSZ

Marketinginfo.hu - 2011-09-23 15:28


DM



A Direkt Marketing Szövetség 9 alapító taggal Contact Center tagozatot

hozott létre, hogy hatékonyabban képviselje az ágazat érdekeit.

http://www.marketinginfo.hu/hirek/article.php?id=21591

 


 

DMSZ: Contact Center tagozatot indított a DMSZ

Országos |

2011-09-22 | DMSZ

 

A Direkt Marketing Szövetség 9 alapító taggal Contact Center tagozatot hozott létre, hogy még hatékonyabban képviselje az ágazat érdekeit.

http://www.news4business.hu/kozlemenyek/press_release.php?id=13314

 


 

Klasszikus csatornákon folyik a szálláshelyek marketingje

Marketinginfo.hu - 2011-06-29 09:10


DM




 

A Kontaktia felmérése szerint a vendéglátók elsősorban a személyes és az e-mail-en keresztüli kommunikációval élnek.

A Kontaktia Kft. 2011 májusában saját -1.200-as mintán alapuló- reprezentatív kutatásában vizsgálta a magyarországi szálláshelyek marketing kommunikációs tevékenységét.

http://www.marketinginfo.hu/hirek/article.php?id=20593

 


 

DMSZ: 3 év után is visszakövethetjük, hogy mit vacsorázott a vendég


Budapest | 2011-06-08 | DMSZ

Piaci tendenciák, hazai vállalkozások kommunikációja, valamint DM eszközök mutatkoztak be a turisztikai szakmának.

A
magyar lakosság 2011-ben várhatóan 146,9 milliárd forintot fog belföldi
utazásra fordítani a májusi-szeptemberi időszakban, ami közel 22%-kal
magasabb összeg, mint ami a 2010-es tervekben szerepelt. Június 2-án a
Turizmus és direkt kommunikáció konferencián többek között ezeket a
piaci adatokat ismertette a Magyar Turizmus Zrt.


http://www.news4business.hu/kozlemenyek/press_release.php?id=12460

 


 

Direkt kommunikáció a turizmusban


Szerző: tradeeditor | Dátum: 2011. 06. 08. 1:40


A
Direkt Marketing Szövetség legújabb iparág-specifikus rendezvényén a
turisztikai iparban dolgozó szakemberek megtudhatták, hogy a magyar
fogyasztók többsége főleg szállodában (37%) és apartmanban (34%) száll
meg, 84 % a neten tájékozódik, 42% ismerősök ajánlása alapján, 34%
utazási katalógusából, 20 % útikönyvek segítségével, 15 % újságból,
magazinból. A nyári belföldi utazások...


http://www.trademagazin.hu/tag/kontaktia

Facebook

News

Nowadays these fields are working strongly together in cooperation. But

Behavioral loyalty or emotional loyalty- which one really propels your business forward and which one is just a "nice to have"?

 

How can you motivate the CSR? How can you help them in stress reduction?

 

Kontakia blog

Kontaktia blog

Carrier

Karrier